Plata nereușită

Ce să fac dacă achitarea nu au avut loc cu succes?

Verfică motivele:

  1. Lipsa fondurilor pe card;
  2. Nu au fost introduse corect datele cardului;
  3. Cardul a expirat;
  4. Pe cardul tău există limite pentru achitare în Internet (astfel, trebuie să contactați banca pentru a rezolva această problemă).
  5. Cardul de tip MAESTRO nu se acceptă.

Dacă situația ta nu se încadrează în punctele enumerate mai sus te rugăm să i-ai legătura cu noi pe WhatsApp, Viber sau Telegram folosind iconița de chat din dreapta.

Alte modalități de plată

➔ Achitare prin PayPal

În caz că nu reușești să achiți direct pe site, ai posibilitatea să achiți și prin intermediul platformei PayPal. Tot ce trebuie să faci este:

– Să te înregistrezi pe PayPal și să contectezi cardul tău bancar la cont. Vezi aici un scurt tutorial: LINK

– Să faci transfer în EURO cu suma comenzii pe acest email:

engleza.rita@gmail.com. Vezi aici un scurt tutorial: LINK

– În comentariu te rugăm să indici: Numele și Prenumele, eMailul tău, numărul tău de telefon (cu prefix).

➔ Achitare Cash/Numerar

Ai posibilitatea să achiți în numerar la sediul Fantastic English: Republica Moldova, or. Chișinău, strada Lev Tolstoi 3/1, fie la terminale de plată din toată țara.

Graficul de lucru la sediul Fantastic English:

Luni – Vineri: 09:00 – 19:00

Sâmbătă: 10:00 – 17:00


Vezi un video tutorial cum să ajungi la sediul nostru: LINK

Vezi un video tutorial cum să achiți cursul la terminale: LINK

➔ Transfer Bancar

Ai posibilitatea să achiți cursul online printr-un transfer bancar folosind datele bancare de mai jos, (date pentru cei din afara Republicii Moldova):

CORRESPONDENT BANK:

SOLADESTXXX

Landesbank Baden-Wurttemberg, Stuttgart, Germany


BENEFICIARY BANK:

MOLDMD2X

BC MOLDINDCONBANK S.A.


BENEFICIARY CUSTOMER:

MD74ML000000022516203051

SRL "Fantastic Group"

Pentru detalii adiționale, ne poți contacta la următoarele numere de telefon:

Mobile: +40 31 22 960 40

WhatsApp: +373 67 149 149

Back to Top