Plata nereușită

Ce să fac dacă achitarea nu au avut loc cu succes?

Verfică motivele:
  1. Lipsa fondurilor pe card;
  2. Nu au fost introduse corect datele cardului;
  3. Cardul a expirat;
  4. Pe cardul tău există limite pentru achitare în Internet (astfel, trebuie să contactați banca pentru a rezolva această problemă).
  5. Cardul de tip MAESTRO nu se acceptă.
Dacă situația ta nu se încadrează în punctele enumerate mai sus te rugăm să i-ai legătura cu noi pe WhatsApp, Viber sau Telegram folosind iconița de chat din dreapta.

Alte modalități de plată

În caz că nu reușești să achiți direct pe site, ai posibilitatea să achiți și prin intermediul platformei PayPal. Tot ce trebuie să faci este:
– Să te înregistrezi pe PayPal și să contectezi cardul tău bancar la cont. Vezi aici un scurt tutorial: LINK
– Să faci transfer în EURO cu suma comenzii pe acest email: [email protected] Vezi aici un scurt tutorial: LINK
– În comentariu te rugăm să indici: Numele și Prenumele, eMailul tău, numărul tău de telefon (cu prefix).
Ai posibilitatea să achiți în numerar la sediul Fantastic English: Republica Moldova, or. Chișinău, strada Lev Tolstoi 3/1, fie la terminale de plată din toată țara.

Graficul de lucru la sediul Fantastic English:
Luni – Vineri: 09:00 – 19:00
Sâmbătă: 10:00 – 17:00

Vezi un video tutorial cum să ajungi la sediul nostru: LINK
Vezi un video tutorial cum să achiți cursul la terminale: LINK
Ai posibilitatea să achiți cursul online printr-un transfer bancar folosind datele bancare de mai jos, (date pentru cei din afara Republicii Moldova):
 
CORRESPONDENT BANK:
SOLADESTXXX
Landesbank Baden-Wurttemberg, Stuttgart, Germany
 
BENEFICIARY CUSTOMER:
MD74ML000000022516203051
SRL „Fantastic Group”
 
Pentru detalii adiționale, ne poți contacta la următoarele numere de telefon:

Mobile: +40 31 22 960 40

WhatsApp: +373 67 149 149
Back to Top